Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Vacation tickers

Wednesday, June 30, 2010

comeyh ker..??

ok..memandang kn hari nie i xdek membuzy kn diri i..i nk joint contest ini..heheh..










*sumpah rase gedik plak pixa ini..hahah


syarat-syaratnya mudah sahaja.
  1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  3. letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINImungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalahtidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
  5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!
apakah benda comel/cute yang anda suka?
ohh yeahh!!!!my phone laa..'chenta mati'..heheh


saye nk tag amalina..hehe..ehh ehh..cikgu amalina..heheh..buat tau buat tau..heheh

7 comments:

Liena Razali said...

ahaha...contest ape ni??
ok2,dh tahu..dh tahu..hehe

Liena Razali said...

then,aku kne wtpe??
haha...segan plak nk join2 contest2 cmnii...

lulu_kiki said...

kamu kene joint..then url pasal entry nie kamu copy paste kat pemilik contest..senang bkn..??hehehe

Liena Razali said...

haha,xpnh2 lak nk join cntest cmni..but for u i will la..ehehe..
so, after that nk kne tag sumone jgk ke?

lulu_kiki said...

yup..sbb e2 syarat peyertaan~

Liena Razali said...

dear, i dh join contest tuu..hehe

lulu_kiki said...

great..heheh