Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, May 25, 2010

another skype

smlm i tertido when ali balik..i x tau laa dye marah ker x..sbb i lost him phone no..terbaik bkn..?and malas nk minx balik..one more thing..in not using maxis no 4 a moment..ssb my samsung phone x nk recharge!terbaik bkn..?and inside my cel phone.im do not have ali's no..kan i baru jee renew tht no..

so..ary nie..i ngh tunggu dye laa nie..smlm dye buzzed me around 4am..what..???4am..?yup..e2 mmg ali..dye akn enjoy ngn mmber2 dye..baru laa reti nk balik umh..ermm..so..klu dh pukul 4.30am mcm 2..and ali not buzz me..i tido laa jawab yee..hahah..seriuse penat..and plan 4 tommorow..akn berubah!terbaik bkn..?i mcm malas nk kluar ngn jacky..and tertibe terajak faz!tp still not decide whether akn pergi ngn faz,jacky or nasri..ohh pleass guys..nasri is my schoolmate..nothng gonna happen between us yee..awekz dye one of my fB's list~

No comments: