Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Vacation tickers

Friday, November 27, 2009

bengang

Bnder nie bkn ader aper22 sgt pon..
but mmg aku terase laa..aku branie tulis nie sbb aku tau ko x bace blog aku nie kan..?
emm..x kesah laa..klu ko baca bgs gak koot..aku mmg nk ko tau pon..

mcm mane aku nk start cite ek..?emm..pasal kete laa..aku myb akn dpt kete baru..soo..biaser laa..berangan22 mat jenin laa kejap..aku mmg nk kete 1.6 2..dpt yg basic yeer pon x pee..kire model paling murah pon aku x kesah..



ader laak sorng mamat nie..
pd mule yeer dye mmg sokong koot aku..nk amik kete 2..alasan yeer dari murah dari myV..n laju..aku pon dok bodek22 ayah..tah mcm mane tah mamat nie..dye kate x yah plak..
sbb...????"bini" dye kate 2 pintu jeer..
aku mmg angin arr..smpai sekarng aku angin ngn bini dye..but bini dye 2 x sedar..hahahha..
bodoh!!!..

yg aku nk tergelak yeer..
bini dye suruh aku amik alza..
alza koot name kete 2..
aku p laa usha22 kan..
ko tau kete aper..?mpv koot..dye ingt aku nie nk bawak 10 org kee..?
mmg dasaar bodoh...weeh..serius aku bengng ngn ko..



back to mamat..tah mcm mane tah..
dye dok cbok suggest kan aku kete saga 1.3..n amik color hitam..aku dh kate kan..kete baru nie aku mmg nk putih..aku mmg dh malas dh nk ckp pasal kete ngn dye..but dye x pham..klu aku dpt kete pon..bkn ko yg byr kan..?
soo..
sbb kan aku nie baran..aku pon ckp laa..

aku:haa..krng klu dpt kete yg aku x suke ko amik laa

mamat:weeh..
biar benar..?

aku:aku x suke nk bwk kete yg aku x suke..aku amik kete nie x per..

mamat:waah..
best gak..but kete nie manual..ko x kesah..?

aku:x..

mamat:but klu dpt saga..aku nk 1.6


see..
waah..mmg menyirap laa aku..ko nk 1.6 jugak kan..?aku tau laa kete krng nie 1.5 jee..
but ko jgn laa nk jelouse x tntu pasal ngn aku..mmg bgs laa ko ngn bini ko 2..2 2 mmg aku dh naik benci..hahahah..biler mood kau ok..aku boleh ar ckp ngn korng..
klu aku x ckp 2..paham22 laa ek..
s.o.u.b

No comments: